Toiveiden Erämuseo -kyselyn palkintojen arvonta on suoritettu

Saimme määräaikaan mennessä peräti 76 vastausta Toiveiden Erämuseo -kyselyymme. Lämmin kiitos kaikille vastanneille arvokkaista vastauksistanne!

Kysyessämme, mitä rakastat suomalaisessa luonnossa eniten, saimme laajan listauksen, joissa toistui muun muassa luonnon puhtaus, rauha ja hiljaisuus, erilaiset vesistöt ja luonnon monipuolisuus. Lämpimät rankkasateetkin oli mainittu!

Toiveiden Erämuseossa haaveillaan koettavan virtuaalisia luontoelämyksiä, erätaitojen oppimista, vuorovaikutteisuutta, innostavia tarinoita eräkulttuurin teemoista sekä luonnon ääniä.

Kyselyssä oli mahdollista osallistua myös arvontaan. Palkintojen arvonta on suoritettu ja voittajille on ilmoitettu voitosta henkilökohtaisesti. Onnittelut kaikille voittajille!

Osallistumme Imatra-päivään

Museomykorritsa ja ekososiaalinen sivistys