Tervetuloa Karjalan Erämessuille

Suomen Erämuseosäätiö on mukana ensimmäistä kertaa Imatralla järjestettävillä Karjalan Erämessuilla. Messualueena toimii Vuoksen Kalastuspuisto ja Imatran urheilutalo. Messuovet ovat avoinna pe - su 16. - 18.6. klo 10 - 17.

Löydät näyttelypisteemme sisältä Urheilutalon palloiluhallista ja Kalastuspuiston niemenkärjestä, jossa meillä on yhteinen piste Saimaa Geoparkin ja Etelä-Karjalan virkistysaluesäätiön kanssa.

Messupisteiltämme saat napattua puhelimeesi QR-koodin Toiveiden Erämuseo -kyselyyn vastaamista varten. Arvomme kyselyyn 30.6. klo 12 mennessä vastanneiden kesken tuotepalkintoja. Pääpalkintona on 50 euron arvoinen lahjakortti Partioaittaan. Jos et vielä käynyt Suomen Metsämuseo Lustossa Punkaharjulla, niin vastaamalla kyselyyn ja jättämällä yhteystietosi sinulla on mahdollisuus voittaa perhelippu Lustoon. Onnea arvontoihin! Arvonnan säännöt ovat tämän sivun loppuosasta.

Arvonnan palkinnot:

Yksi (1) kpl 50 €:n arvoinen lahjakortti Partioaittaan. Lahjoittaja Partioaitta. Lahjakortti käy kaikkiin myymälöihin ja myös verkkokauppaan.

Yksi (1) kpl perhelippu Suomen Metsämuseo Lustoon (sis. neljä lippua). Lahjoittaja Suomen Metsämuseo Lusto.

Yksi (1) kpl Miehen työ -kirja, Suomen Metsämuseo Luston julkaisu. Lahjoittaja Suomen Metsämuseo Lusto.

Kaksi (2) kpl kirjapaketteja. Paketit sisätävät kirjat Ansapolulla, (Jukka Peltonen) ja Otso, Suomen Metsästysmuseon vuosikirja 1. Lahjoittaja Suomen Metsästysmuseo.

Yksi (1) paketti (4 kpl) lasinalusia Punkaharjun kansallismaisemalla. Lahjoittaja Suomen Metsämuseo Lusto.

Yksi (1) kpl paketti Otso-tuotteita. Sisältää puisen Otso-pannualusen ja Otso-heijastimen. Lahjoittaja Suomen Metsästysmuseo.

Yksi (1) kpl tuotepaketti. Sisältää serviettejä, puisen voiveitsen ja magneetin. Lahjoittaja Suomen Metsästysmuseo.

Kolme (3) kpl Saimaannorppa -jääkaappimagneetteja, Pauliina Rundgren HandiCrafts. Yksityinen lahjoittaja.

Kymmenen (10) kpl Erämuseosäätiön avainnauhoja.

Kiitämme lämpimästi lahjoittajia ja yhteistyökumppaneitamme!

Partioaitta, Suomen Metsämuseo Lusto, Suomen Metsästysmuseo, Imatra Base Camp Oy ja Fazer Oy.

Arvonnan säännöt löydät täältä: säännöt

Museot alueellisen elinvoiman edistäjinä -seminaari elokuussa Imatralla

Hankeuutisia