Haemme projektikoordinaattoria

Suomen Erämuseosäätiö sr hakee projektikoordinaattoria määräaikaiseen työsuhteeseen 31.12.2024 saakka. Projektikoordinaattorin tehtävänä on vastata Erä- ja luontokulttuurimuseon arkkitehtisuunnitelmat -hankkeen (JTF-rahoitus) läpiviennistä Suomen Erämuseosäätiön osahankkeen osalta. Hankkeen rahoittajana toimii Etelä-Karjalan liitto.

Hankekuvaus

Erä- ja luontokulttuurimuseon arkkitehtisuunnitelmat -hankkeessa toteutetaan Imatran nykyiseen kaupungintaloon sijoittuvan erä- ja luontokulttuurimuseon arkkitehtisuunnitelmat ja talotekninen suunnittelu. Suunnitelmat sisältävät sekä nykyisen rakennuksen tarvittavat muutostyöt että konservointi- ja kokoelmatiloja varten tarvittavan uudisrakennuksen. Hanke koostuu Imatran kaupungin päähankkeesta ja Suomen Erämuseosäätiön osahankkeesta.

Tehtäväkuvaus

Rekrytoitavan henkilön tehtävänä on Suomen Erämuseosäätiön osahankkeen aikataulujen ja toimenpiteiden koordinointi sekä niiden yhteensovittaminen päähankkeen toimenpiteisiin.

Tehtäviin kuuluvat hankkeen taloushallinnolliset tehtävät, kilpailutusten ja hankintojen valmistelu sekä sisäinen ja ulkoinen viestintä.

Projektikoordinaattori työskentelee tiiviissä yhteistyössä muiden hanketoimijoiden ja sidosryhmien kanssa.

Tehtävään valittavalta henkilöltä edellytetään vahvaa taloushallinnon osaamista ja kokemusta erilaisten projektien taloushallinnosta, maksatuksista ja raportoinneista. Aiempi kokemus EU-hankkeista katsotaan eduksi.

Olet etsimämme henkilö, jos olet napakka organisaattori, jolla on kokemusta myös viestinnästä. Sinulla on erinomaiset yhteistyötaidot ja tehtävään soveltuva koulutus ja/tai työkokemus (esim. tradenomi, laskentasihteeri, kirjanpitäjä).

Tehtävä alkaa sopivan henkilön löydyttyä. Työntekopaikka on Imatra ja työssä on osittainen etätyömahdollisuus.

Hakuohjeet

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoiveineen ja CV:n kera to 29.2.2024 mennessä osoitteeseen info@eramuseo.fi otsikolla PROJEKTIKOORDINAATTORI.

Lisätietoja antaa

Lisätietoja työtehtävästä antaa suunnittelija Mona Taipale mona.taipale@eramuseo.fi, p. 044 709 6673.

Edellinen

Risuista taidetta Eräviikolla!